donderdag 8 juni 2017

De SOL van Tiets

Hallo dames, leuk dat jullie weer even langskomen op mijn blog.

Deze kaart heb ik gemaakt met de live SOL van Tiets op Faceboek. 
Ik heb hem ’s avonds pas kunnen maken vanwege tijdgebrek. Ik wil hem hier op mijn blog toch ook laten zien want ik vind hem best mooi geworden. Tiets deed het live kei-goed, en als het me de volgende keer lukt wil ik toch ook graag weer meedoen. Het fijne is dat je de film nog terug kunt kijken, en hem dus ook later kunt maken !!.
Ik heb er een Kerstkaart mee gemaakt, hoe vinden jullie hem !!.

Liefs Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Webshop anmacreatief #69 (Rozen)
Craftaddiction #6 (Gebruik minimaal 3 bloemen op je kaart/creatie)
Everybody art #404 (Anything Goes)

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Wilma!
    lijkt me handig zo'n live sol. Ik deed vroeger vaak mee met de sols op haar club, maar was soms twijfelen of je wel goed bezig was...
    Fijne dag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een plaatje van een kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Wilma ! Is schitterend geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden Ik heb hem ook gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, Wilma. Leuk om met zo'n SOL mee te doen.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart Wilma !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart, veel op te zien Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,

    Wat een Beauty van een kaart heb je weer gemaakt met zulke mooie details super.

    Groetjes Bep (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kerstkaartje Wilma, er is echt heel veel moois op te zien....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Wilma.Ik heb deze kaart ook al op Facebook gezien.Weer heel mooi afgewerkt.

    Groetjrs, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Wilma
    Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gelukt Wilma.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart geworden Wilma!
    Mooi hoe je alles verwerkt hebt...vond het ook erg leuk om mee te doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart,kun je trots op zijn.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Wilma.....er is zoveel op te zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaart, mooie details, zoveel op te zien!
    Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging.
    grtz.Colien
    (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh super mooi is je kaart weer!!! Ik geniet altijd van al dit moois. Nu we al lekker op ons plekkie zitten in jet nieuwe huis, krijg ik weer meer tijd voor om langs te komen.
    Dankjewel voor je mooie inzending bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest