donderdag 27 april 2017

Kaarslicht week 17

Hallo dames, wat gaat een week toch snel. Het is al weer donderdag vandaag, dus weer tijd voor een kaartje voor 52 weeks to Christmas.

De laatste week ben ik een beetje aan het experimenteren met inkt, muurvuller en masks.
De stempel had ik gemaskeerd en toen ben ik er met mijn Memento Drops op los gegaan, eerst een kleurtje gegeven en daarna met de verschillende masks aan de slag. Als laatste met de muurvuller gewerkt. Laten drogen en daarna het stempeltje ingekleurd met Brushmarkers. De sketch die ik heb gebruikt is van Cards&More op Facebook waar ik sinds kort ook kaartjes voor mag maken. Basis Kraft, Bruin patrooncardstock, DP van Tedy en MD. Het tekstmalletje is van Precious Marieke. Afgewerkt met 3 Strassterretjes en 3 rode plakparels.
Wat vinden jullie ervan, een reactie blijft leuk hoor !!.

Groetjes Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

12 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Wilma. Leuk om zo te experimenteren.
    Fijne Koningsdag!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan!
    Groetjes Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt ! Heel leuke kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje Wilma!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig dat je met muurvuller op je kaart aan de slag bent gegaan Wilma maar het werkt prima zo te zien. Een beetje als structuurpasta. Leuk om zo wat dingen uit te proberen en meteen weer een kerstkaart bij ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel creatief bezig geweest Wilma,mooi hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel goed gelukt hoor je experiment, mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi weer !!!
    Leuk dat je er weer bij bent !!!

    Groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk reliëfeffect! Mooie kerstkaart Wilma!
    fijne avond
    Nancy
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest