donderdag 29 juni 2017

Maria en Jozef in het Noorderlicht

Hoi hoi dames, gezellig dat jullie weer komen kijken naar mijn kaartje.

Deze Kerstkaart heb ik gemaakt met o.a. een foto van het Noorderlicht en een gestanst malletje van Maria en Jozef wat ik gekregen heb van mijn knutselvriendin. De foto heb ik op een blauwe cardstock kaart geplakt. Hierover Mica wat ik aan de achterkant met dubbelzijdige tape heb vastgezet. De gestanste malletjes van wit linnen cardstock en wit glitter sneeuwpapier met foamtape op het Mica vastgeplakt. In de linkerbovenhoek een strikje van wit koord met een goudkleurig gestanst bedeltje van een ster. Dit had ik gewonnen met de sketch van Tiets. 
Een setje van 6 bedeltjes om te stansen, ben er weer reuze blij mee. 
Aan de rechterkant een tekst sticker. De Dennentak en IJspegel border zijn van MD. De Dennenboom van Creative Expressions.
Wat vinden jullie van dit Noorderlicht kaartje dames, een reactie is meer dan welkom !!.

Lieve groetjes Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

22 opmerkingen:

  1. Super mooi deze kaart met tafereel bij het noorderlicht! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt supergaaf Wilma. Wat leuk dat je het op mica hebt verwerkt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart, wat een mooi tafereeltje...
    een fijne dag Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart leuk idee om met het mica te verwerken.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kaart,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaart en zeker leuk met dat mica ervoor en het Noorderlicht erachter. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige kaart, die Noorderlicht achtergrond is supermooi, en de gestanste figuren en versieringen komen er prachtig op uit ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart Wilma. Leuk om met mica diepte te creëren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe kom je op het idee Wilma, ik vind je kaart een waar meesterwerkje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig tafereel op je kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow,......wat een gaaf kaartje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Wilma!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Wilma. Leuk idee om een foto van het Noorderlicht als achtergrond te gebruiken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    wat een prachtige kaart!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bijzonder met dat noorderlicht! Heb je die foto zelf gemaakt, Wilma?
    En mooie stans van de kerstvoorstelling!
    Ik vind het altijd zo leuk om alle kerstkaartjes te bekijken op donderdag, maar dit keer ben ik wat verlaat omdat ik even vrijwel niet op internet kon...
    groetjes en fijn weekend!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto heb ik gekregen van mijn vriendin. Xx Wilma

      Verwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest