zaterdag 14 januari 2017

Rijden op de ijsbeer

Hallo dames, welkom op mijn blog, en dank je wel voor al jullie reacties op mijn vorige kaartje !!.

Eindelijk is het dan zover…… mijn eerste post als DT voor Cheerful sketches
Een tijdje geleden vroeg Geesje aan me, of ik DT wilde zijn voor haar challengeblog Cheerful. Ik heb daar eerlijk gezegd wel even over na moeten denken, omdat ik een half jaar geleden pas gestopt ben met 3 andere blogs omdat de druk te hoog werd, en ik door de bomen het bos niet meer kon zien !!. Maar omdat ik het zoooooo superleuk vind om te doen, heeft dat toch de doorslag gegeven. Wel heb ik mezelf voorgenomen om verder bij geen enkel blog DT te worden, en het zodoende een beetje leuk voor mezelf te houden.




En dit is dan mijn eerste bijdrage als reminder met een ingekleurde digi van Ppinkydolls art, 
natuurlijk ook met een sketch.


De sponsors voor de challenge zijn The Papershelter en Ppinkydolls art.


Liefs Wilma

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Just hanna stamps #264 (Christmas)
Scrapplezier #24 (Winter wonderland)
Fussy and fancy #179 (Angels/Fairies or Winter)
Stempelsonne #181 (Anything goes)
Crafty creations #332 (Anything goes)
Craft addiction #1 (Alles mag)
Cards and scrap #Jan. ( Winter, d.m.v. inspiratiefoto)
Craftliners #34 (Anything goes)

17 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart! Mooie reminder en prachtig kaartje als eerste DT-kaart Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en zo mooi ingekleurd. Veel succes als DT!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    prachtige kaart heb je gemaakt, lief afdrukje en geweldig ingekleurd..Verstandig om niet teveel DT werk te doen..zo blijft het leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt Wilma, prachtige voorbeeldkaart voor onze challenge bij Cheerful Sketches....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je eerste kaart als Dt er prachtig Wilma, een prachtige binnenkomer voor dat blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Wilma!
    Mooie mal heb je gebruikt onder het plaatje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Wilma,
    heel mooi zeg dit kaartje,
    veel succes met je DT-schap!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wat heb jij een leuke kaart gemaakt
    met deze sketch, heel mooi hoor ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met mooie sketch en prachtig ingekleurde stempel.Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje en van harte met je DT schap. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi is je eerste kaartje als DT-er voor Cheerful Sketches....en weer prachtig afgewerkt...
    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a beautiful project! Love the design and gorgeous colours. Thank you for joining us at Hanna and Friends, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een moooie kaart Wilma. Heel erg leuk dit winterse tafereel. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk kaartje.Dank voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige winterse kaart! Bedankt voor je deelname aan de Cards & Scrap Maandchallenge. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje, ook het plaatje superleuk gedaan! Bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart leuk dat je mee doet met de Craftliners challenge.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest