dinsdag 10 januari 2017

Hobbelpaard

Hallo dames, dank je wel voor jullie reacties op mijn vorige kaartje !!.

Ik heb voor deze babykaart een Dutchdoobadoo mal gebruikt.
Basis lichtbruin linnen cardstock, DP van MD Eline, het overig papier komt uit de restjes bak. Het hobbelpaard van Beccy’s Place heb ik ingekleurd met de Twinmarkers van Action, en ik moet zeggen dat ze heel mooi inkleuren. Ik heb 4 sets van 12 markers gekocht. Er zit geen blender in maar met de warm grijs WG1 marker kan je wel heel goed blenden. 
Het vintageplaatje is van Gerda en heb ik passend geknipt op de ovalen Spellbinder mal. Het babywaslijntje en de kleine schoentjes zijn van Joy. De Lange takken bij de bloemen zijn van MD. 
De bloemen zijn van de stans-stempelsetsjes van Action. De tekstmal is van Nellie Snellen. 
Verder afgewerkt met diverse soorten steentjes. Geïnkt met roze. 
Wat vinden jullie er weer van dames, een reactie is welkom.

Liefs Wilma








Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Scrapping 4 fun #81 (Bright Colours)
De Egel #25 (Dutch Doobadoo mal voor de basis (Figuurtjes)
Beccysplace #Jan. (Some New Conditions)

17 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Wilma,
    wat een gaaf babykaartje! Ik vind hem superleuk! Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Ik vind die bloemetjes echt gaaf, en je kaartje ook,
    heerlijk vrolijk en heel mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Januari 25' Challenge bij De Egel !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD) }



    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief dit babykaartje Wilma...wat een schattige accentjes er allemaal op...

    cratieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje Wilma en mooi ingekleurd met die markers! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hobbelpaard is leuk in deze kleurtjes! Prachtig kaartje met heel veel leuks om te bekijken! Ik heb die mal ook, vind het zo moeilijk om die te 'vullen'...
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart! Gaaf! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! Heel mooi gemaakt. En wat leuk dat de markers van de action het nog best goed doen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk model kaart Wilma. je hebt de bloemen mooi gemaakt. Ik vergeet ze steeds te maken, zal ze eens te voorschijn halen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning Baby card, love the colours and design
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://Scrapping4funChallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This card is lovely and perfect for our challenge! Love shape, pink and all embellishments. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Wilma, er zijn weel vele mooie details te bewonderen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een schatje Wilma, er is weer genoeg op te zien op je babykaart, het hobbelpaard is een echte blikvanger.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Dutch Doobadoo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card Wilma, I love all the different embellishments you added, especially the wonderful clothes line of little baby items. Very cute! You did a great job colouring the rocking horse and I like the vintage baby image you added too. Fabulous!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WoW, what a stunning card you made :-)) I like the colours and all die cuts.
    Thanks for playing with us at Scrapping4Fun. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit een prachtige kaart Wilma.
    Toffe kleurtjes, mooi modelletje en dat hobbelpaard is echt geweldig leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest