zaterdag 7 januari 2017

Feest !!

Hallo maar weer dames, leuk dat jullie weer ff langskomen, en weer heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje !!.

Ik heb deze keer een “one layered card” gemaakt. Dat vind ik nooit zo gemakkelijk, maar nu vind ik dat ik het er wel goed afgebracht heb. 
Ook ben ik een beetje aan het oefenen met handlettering zoals je kunt zien met het woord Feest. Ik heb het MD stempeltje ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden, en hiermee heb ik ook het handlettering ingekleurd. Langs de stempel een roze lintje met strik, en helemaal links onderaan 3 MD roze glittersteentjes. Deze keer is het een echte feestelijke kaart geworden vind ik.
Vinden jullie dat ook, een reactie is van harte welkom !!.

Lieve groetjes Wilma




Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Kleuren met potloden #Dec. (Alles mag)
Stempelsonne #181 (Anything goes)
Stempel magie #134 (Geliebte Stempel)
Knutsels en kadootjes #42 (een one layered card)
Webshop Anmacreatief #64 (Gebruik steentjes)
Craftliners #34 (Anything goes)

19 opmerkingen:

  1. Maar dat is geweldig die handlettering ! Zo fijntjes afgewerkt ! Je hele kaart is mooi geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    Wat een mooie kaart heb je met Don&Daisy gemaakt.
    Gaaf dat je oefent met handlettering.. Ik begin er niet aan hoor ;) Maar het ziet er gaaf uit!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje! Heel mooi gedaan. Altijd lastig om een beetje uit je comfortzone te gaan, maar het is je prima gelukt. Dank je voor het meedoen aan onze challenge van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer een prachtig kaartje geworden Wilma.
    Gaaf gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige one layer card Wilma,
    leuke digi en de handlettering is weer prima gelukt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Wat is dat handlettering goed gegaan zeg, ik breng er nog niet veel van terecht...
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Wilma....en wat is je handlettering goed gelukt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Wilma, leuke afdruk, mooi gekleurd en de handlettering gaat al perfect.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, feestelijke kaart met vrolijke kleurtjes. De digi is weer prachtig ingekleurd en je handlettering is goed gelukt.
    Ik loop een beetje achter maar wil je nog een goed en creatief 2017 wensen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie kaart en prachtige banner met je handlettering!
    Fijne zondag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kaartje Wilma....wat heb je don en daisy prachtig ingekleurd en ook je handlettering banner is perfect gelukt... KNAP gedaan !!!

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi feestelijk kaartje Wilma, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende one-layer-card Wilma! Gaaf gedaan dat handlettering!
    Bedankt voor je 4e inzending bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je nog een keer meedoet bij Craftliners..... ook daar veel succes!

      Verwijderen
  14. Gaaf kaartje met mooi handlettering, Wilma....ook mooie steentjes!
    Dank je wel voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deine Karte ist goldig und ein super süßes Motiv.
    Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel knap gemaakt,
    mooie kaart ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart leuk dat je mee doet met de Craftliners challenge.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest